Menjar i Esport
Hola! Fa més o menys cosa d'un any que faig esport cada dia i intento no menjar coses que hi hagi gaire sucre cosa que a vegades em costa. Em vull aprimar no es que sigui gorda però no sóc prima. El que passa és que totes les de la meva classe són primes i es queixen que pesen molt I que fan servir talla de nena de 10 anys cosa que a mi em fan crear més inseguretats. I no se que fer per aprimarme
Laura Centellas

Hola! Moltes gràcies per a confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Ens comentes que des de fa cosa d'un any, fas esport cada dia i vigiles una mica l'alimentació perquè dius que et vols aprimar, tot i que afirmes que no ets grassa. Dius que et compares amb les teves amigues, que a elles les veus primes, i això et genera moltes inseguretats, i provoca que vulguis aprimar-te. Dir-te, que cadascú tenim el cos que tenim, no t'has de comparar amb ningú, i que el que és important és que tinguis uns hàbits de vida saludables. Has d'alimentar-te de manera variada i equilibrada, i fer una mica d'activitat física, fent això, tant és quin sigui el teu cos, perquè estaràs sana i saludable. Pensa que pel fet d'estar prima, no estàs més sana ni millor. Socialment, hi ha una pressió social que sembla que tots hem de seguir els estereotips de bellesa actuals (excessivament prims) i això no té en compte la diversitat corporal i que cadascú tenim unes característiques diferents, i que no són millors unes que les altres. Per això, és crucial que aprenguis a acceptar-te i estimar-te tal com ets. A més, no has de donar tanta importància al físic. Ets molt més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també afecta la imatge que tens i que tenen els altres de nosaltres mateixos. A més, pensa que les persones ens valoren per moltes altres coses: el teu caràcter, la teva personalitat, les teves emocions, comportaments, etc. és el que fa que la gent t'estimi tal com ets… És molt important que aprenguis a mirar-te amb bons ulls i amb molta atenció, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, de les teves habilitats...) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTA tal com ets. Qualsevol cosa, si necessites res més, ja saps on trobar-nos! Una abraçada molt forta!!!
La Laura Centellas