Abdomen pla i estries
Vull reduir la grasa del meu abdomen. Crec q tinc una mica de sobrepes per la meva edat. Ns com baixar. Menjo equilibrat i tinc una vida activa. Em podeu dir com definir més el meu cos?
També m’estàn sortint moltes estries i em poso crema però no matxen. Algunes son vermelles i algunes blanques. No m’agraden. Que puc fer per treureles?
Laura Centellas

Bon dia, moltes gràcies per contactar amb nosaltres. Pel que ens comentes sents inseguretat i insatisfacció respecte al teu cos, pensa que a l'adolescència el cos està canviant i poden aparèixer aquests pensaments. Així i tot, és important entendre que, per un costat, no som només un cos, de fet som molt més i el cos és una part important de la persona que cal respectar i cuidar. Pensa que la salut d'un cos no ve determinada pel pes d'aquest, sinó per molts altres paràmetres. D'altra banda, l'ajuda d'un professional nutricionista podria ajudar-te a tenir un estil de vida més saludable, però això no necessàriament es tradueix en un canvi corporal. Tingues en compte que tots els cossos són diferents, tots canvien a mesura que passa el temps, i ho fan de manera diferent. A vegades estem molt acostumades a veure un cànon de bellesa que creiem com a únic vàlid, bonic i bo, i això no és correcte. Tots els cossos són únics, bonics i poden ser saludables independentment de si s'assemblen a aquell cos ideal o no. T'animem molt fort a què intentis estimar-lo i cuidar-lo sigui com sigui, més enllà de si és prim, gras, amb estries o altres característiques que fan que el teu cos sigui únic. Pensa també que és molt més efectiu i sa modificar aquests pensaments i relació que tenim amb el nostre cos que no pas el nostre cos en si. Gràcies per compartir els teus dubtes. Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas