gracies
No es per consultar-vos res, nomes dir-vos que fa un temps us vaig escriure per parlar vos sobre que feia temps que em sentia malament amb el meu cos i que sentia la necessitat de vomitar quan menjava certs aliments i al cap de poc em van diagnosticar bulímia nerviosa i episodis d anorèxia i em van haver d’ingressar. ara ja estic força millor i sempre penso que gracies al que em vau dir potser em va fer acceptar una mica mes que tenia un probleema.
us desitjo un bon estiu i estare eternament agraida de que m’ajudéssiu
Laura Centellas

Hola :)
No saps l'alegria que ens dóna llegir aquest missatge! Dóna sentit a la feina que fem diàriament intentant ajudar-vos tant com podem. També ens alegrem molt que prenguessis consciència, que et deixis ajudar i cuidar i que tinguis un diagnòstic i un tractament adequat. Que bé que estiguis millor! Et desitgem el millor del món!
I recorda sempre que ets preciosa per dins i per fora, que el cos és el vehicle que ens permet viure un pilot d'experiències boniques i que es mereix que l'estimem i l'acceptem tal com és.
Una abraçada gegant i aquí estem pel que necessitis!
La Laura Centellas