perque la gent considera més important la dalut fisica que la mental??
Hola,
Jo tinc ansietat i de tant en tant episodis de depressió i quan explico que he faltat a classe o a algun altre lloc per aquesta causa la gent acostuma a dir que ho exagero o q quan ells estaven de manera semblant no es van posar aixi o que la dalut psicologica no es tan important com la física, però perqué??
Merci,
Laura Centellas

Bon dia, moltes gràcies per escriure'ns. Com bé dius, encara avui hi ha persones que no són conscients de la importància de la salut mental i que menyspreen i comparen situacions que molt probablement no es poden comparar. Així i tot, pensa que cada vegada se li dona més veu i espai a la salut mental i a la importància d'oferir resposta a situacions i problemàtiques com les que comentes. T'aconsellem que si creus que necessites ajuda o sents algun malestar ho puguis parlar amb aquelles persones a qui estimes i tens confiança (família, amistats) i, en cas que fos necessari, et puguin acompanyar al metge de capçalera per revisar-ho amb un professional de la salut. En tot cas, moltes gràcies per compartir amb nosaltres les teves inquietuds. Una abraçada gegant!
La Laura Centellas