Problemes alimenticis i mentals
Hola,
Tinc problemes amb el menjar, hi ha dies que no puc parar de menjar (no per gana, per gula) i hi ha dies que m'he arribat a passar 2 dies sencers sense menjar i de normal només el fet de pensar en menjar (en qualsevol plat) m'entren com arcades, i a més, jo que sempre he sigut "primeta" ara la gent s,ha acostumat a comentar el meu físic, si hauria de menjar més o menys, si hauria de fer més esport del aue faig, si he agafat algun quilo, estic farta, sento que no puc més, m'està consumint contestar a les preguntes de "Q tal?" dient "bé,perquè no ho estaria", m'he adonat que la gent quan t'ho pregunta no ho vol saber, sinó que ho pregunten per rutina. Que puc fer??
Laura Centellas

Bon dia, moltes gràcies per explicar-nos el què et passa. En primer lloc, pensa que estàs sent molt valenta escrivint-nos i demanant ajuda. Tota la situació que expliques imagino que ha de generar-te molt malestar i patiment. El millor que pots fer en aquest cas és explicar-ho a aquelles persones que t'estimes i hi tens confiança (família, amistats) i que aquestes, a part de recolzar-te, puguin acompanyar-te al metge de capçalera perquè pugui revisar-ho i buscar la millor opció per solucionar tot el que comentes. Pensa que vivim en una societat que està massa acostumada a comentar i jutjar-ho tot sense plantejar-se les implicacions que pot tenir fer-ho. Com segur que ja saps, passar dos dies sencers sense menjar no és sa, i un professional de la salut et podria ajudar amb les indicacions necessàries per evitar qualsevol complicació i qualsevol patiment o malestar que se'n derivi. En tot cas, moltes gràcies per compartir-ho. Estem aquí per llegir-te sempre que ho necessitis. Una abraçada molt gran!
La Laura Centellas