SOS Bulímia
Hola! Sóc una estudiant de Medicina (visca la ironia) extremament autoexigent (sempre ho he estat) i porto temps afrontant molta pressió acadèmica i laboral. Fa 2 anys que estic batallant amb el que es podria perfectament diagnosticar de bulímia nerviosa. En sóc híper conscient però no aconsegueixo superar-ho. No vull resignar-me a creure que ja he perdut el control de la situació, però a mesura que transcorre el temps em suposa més esforç gestionar el dia a dia i a moments em sento al límit. Ho estic treballant amb el psicòleg, però entre que em sembla humiliant i que a la pràctica tot se me'n va de les mans, crec que em trobo en un punt d'estancament i físicament estic patint molt de desgast. Voldria saber si existeix algun recurs anònim, algun xat, algun fòrum d'ajuda a què pugui recórrer puntualment en algun moment crític, com una eina més. Estic desesperada. Gràcies.
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, moltes gràcies per contactar amb nosaltres i confiar-nos el què et passa. Ens comentes i dius que estàs desesperada perquè fa temps que creus que estàs patint un TCA (concretament, Bulímia). Tot i que n'ets plenament conscient i ho estàs treballant amb un psicòleg, et sents estancada i moltes vegades això que et passa et dificulta el teu dia a dia i sovint, tota aquesta situació et provoca molt patiment i malestar. M'agradaria felicitar-te primer, perquè no és gens fàcil expressar tan obertament com ho has fet tu aquest problema i segon, per la teva consciència del problema i la motivació per al canvi, són dos requisits indispensables per a poder sortir d'aquest túnel que et provoca tant de dolor i t'afecta tan greument. Com ens comentes que et sembla que l'ajuda del psicòleg no t'està sent del tot suficient, i ens demanes un recurs per a poder recórrer, et recomano que et posis en contacte amb l'Associació contra l'Anorèxia i la Bulímia. Allà podem oferir-te una acollida (tant presencial com on-line) on podràs explicar tot això que et passa, i una de nosaltres, t'escoltarem i t'assessorarem i t'orientarem per tal de poder començar a revertir aquesta situació. A més a més, a l' ACAB, hi ha també grups de persones afectades, que segur que poden ajudar-te molt en aquest procés de recuperació que estem convençudes que ben segur aconseguiràs! El telèfon és el  93 454 91 09. Esperem la teva trucada! Una abraçada gegant
La Laura Centellas