explicarho
fa temps que de tant en tant bomito algun àpat i fa dies que és més continuat i sobrepenso molt més amb les kalories, el pes, i la quantitat que menjo. vull explicar als meus pares x anar al psicòleg pero no sé com fer-ho i què dirlsi. tothom a qui ho explico em diuen el mateix, que ho digui, però soc incapaç. com ho fajg?
Laura Centellas

Hola, gràcies per fer-nos arribar la teva situació, en cap cas has de treure-li importància perquè t'estàs fent mal, i aquestes coses obsessives no milloren per sí mateixes perquè es tornen un hàbit. Per això és IMPRESCINDIBLE que puguis anar a teràpia quan abans millor. Els pots dir que no et veus bé físicament i que necessites un professional, però si veus que no els donen importància, li has de donar tu! Explica'ls que estàs vomitant perquè tens pensaments obsessius i que pateixes molt i que vols ser més capaç de gestionar aquestes coses perquè et vols cuidar i vols estar feliç. Sigui com sigui, no hi ha excuses que serveixin per no dir-los el que està passant perquè és greu. Podem confiar en què et cuidaràs 100%? Pots dir-los que nosaltres t'hem dit que era NECESSARI que anessis a un psicòleg (nosaltres ho som) si creus que així veuran que és important de veritat, sigui com sigui, t'hem de protegir.
Si creus que als teus pares els pot interessar, comenta'ls-hi que poden contactar amb l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia (consulta@acab.org), i des d'allà,  rebran acompanyament i assessorament per poder portar aquesta situació de la millor manera.
Moltíssims ànims i força.
La Laura Centellas