Arrepentiment
Porto molt temps preocupantme sempre pel que menjo, perquè durant un dia potser em sento grassa i no vull menjar coses que engreixin i potser el dia següent em sento malament per no haver menjat totes aquelles guarrades i me les menjo. Llavors el dia següent em sento malament i torno a no volguer menjar, és com una cadena que fa molt de temps que em passa i crec que m’afecta al meu dia a dia i no sé com combatre-ho.
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola, encantats de saludar-te. El més preocupant és que estiguis creant una relació amb el menjar tan dolenta; el menjer és súper necessari per estar sans i forts, i per tenir bona salut física i mental, mai fas malament per menjar. També a vegades ens sentim més "grassos" però pot ser per sentir-nos inflats (hi ha menjars molt sans que inflen molt com les amanides) o perquè al final del dia sempre estem una mica més inflats, retenció de líquids, etc., però en cap cas pots canviar de pes REAL d'un dia per l'altre. Necessitem que et permetis menjar bé, sa, que intentem evitar molts processats, industrials i sucres, però ESTAN PERMESOS, no et prohibeixis cap menjar perquè és quan comencem a sentir-nos culpables i després encara en tenim més ganes... El millor que podem fer sempre és menjar de forma equilibrada però NO PODEM PROHIBIR ALIMENTS, i fer exercici 2-3 cops a la setmana per sentir-nos més àgils i menys inflats. Tingues en compte, si ets noia amb menstruació, que la setmana abans de la regla ens sentim molt "grasses" perquè podem portar fins a 1kg (1l) de líquid de més que després perdrem. Has de flexibilitzar, i si veus que no pots, és necessari que ho comentis a casa o a un professional. Molts ànims!
La Laura Centellas