Imatge personal
Hola bon dia us ecric pq en les ultimes setmanes em sento molt malamente i nose perque.
Tambe arrel dels comentaris de la meva familia que jo están prima en diuen que no mengi tanto que mengreixare
Laura Centellas

És molt llògic que et sentis malament, ha arribat l'estiu i ensenyem el cos i tots ens sentim més insegurs, però a sobre, la teva família és un niu de crítiques i de comentaris molt desafortunats que no toca fer-li A NINGÚ. Tens una feina molt dura però la pots fer, i és acceptar-te sense fer cas del que diguin la gent, i és molt difícil si a sobre és la teva família. Aquests comentaris et fan sentir malament i per tant quan et veus al mirall, et veus malament, i això fa que la teva autoimatge i autoestima estigui molt danyada, és comprensible amb el que has d'escoltar... Has de recordar qui ets i que t'has de cuidar, i això també implica cuidar el teu cos, no criticar-lo, no veure'l malament, perquè l'has de protegir dels comentaris i de la gent de fora... Si puguessis veure a un professional seria el millor, si vols no diguis als teus pares el motiu, però quan la nostra família és la que ens fa sentir malament, és molt important que algú ens ajudi perquè no ens acabem creient el que ens diuen! És com al cole, quan ens critiquen molt acabem creient-nos que és veritat... Tu has de menjar bé, equilibrat, no privar-te de res, no abusar dels sucres i dels processats o industrials, i si fas exercici 2-3 vegades a la setmana, el teu cos ha d'estar perfectament sa, però ho hauria de confirmar un metge! Si algú et diu que no mengis o que estàs grassa o algo semblant, pensa que NINGÚ més el que el metge pot saber com estàs de físic ni de salut. Si us plau, si no millora el teu estat d'ànim, torna a escriure'ns i/o busca un psicòleg per poder combatre els pensaments que t'han repetit tant a casa!
La Laura Centellas