Sopars saludables per aprimar-se
Hola! M'agradaria saber d'opcions de sopar per tot l'any que m'ajudin a perdre una mica de pes (actualment peso 48kg, i medeixo 1.53), tenint en compte que soc ballarina de danda clàssica, i m'agradaria perdre un o dos quilos. També saber qualsevol altre consell per aconseguir-ho m'ajudaria molt.
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola, gràcies per escriure'ns. Entenem que és difícil el tema de l'alimentació i el pes en el ball, però nosaltres t'ho hem de dir: el teu pes és normal i no està inidicat a nivell mèdic que perdis pes, doncs estaries en el límit inferior del pes ideal, tocant l'infrapès... El que sí que és important és que et nutreixis bé i que tinguis una bona relació amb el menjar, no restringir, sinó menjar coses més saludables. S'ha d'estar molt alerta i més en el teu cas per no convertir en obsessió l'estar prima (repetim que entenem que en la dança tot és més exigent i perfeccionista però no ens pot afectar a la percepció del cos i del menjar encara que sigui més habitual!) És important que facis els 5 àpats del dia i a l'hora de sopar facis àpats més lleugers, sense fregits ni molts greixos, coses fàcils de digerir. Ja fas exercici així que és tot l'indicat per no guanyar pes. Qualsevol cosa ens pots escriure!
La Laura Centellas