Varis dubtes
Hola, potser et semblaré pasada, però és que tinc uns quants dubtes:
1. Tinc 14 anys i, encara que ara no vulgui perdre la verginitat, vull estar informada...i bé, el problema és que tinc pèls a baix..:$ i no sé si això serà un problema per el moment de fer-ho amb un noi, ja que a la majoria (per el que he sentit que diuen molts) els hi molesta.
Què hauria de fer? Sovint, perquè no em molestin me'ls tallo amb estisores però com que em costa de veure'm la part doncs a vegades em faig mal i no crec que sigui la millor solució, però sinó, no estic còmode. (la "cuchilla" no em va bé)
Si li demano a la meva mare per anar a fer-me les ingles (a part que crec que em farà molt mal) segur que em dirà que no perquè es pensarà que la vull perdre ja! i no és veritat... però no em creurà.
I no sé què fer per treure-me'ls... Podries dir-me algun consell??
Bé, l'altre dubte m'agradaria poder-te'l dir per privat si no et sap greu. Podries donar-me la teva adreça? Moltes gràcies, quant la tingui ja et faré saber qui sóc:)
Gràcies amb serio!:)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Els pèls als genitals no molesten, si li molesten a la teva parella i a tu t'agraden no tens cap obligació de treure-te'ls. Si a tu no t'agraden, que pel que ens expliques és així formes de depilar-se a casa en tenim 3:
- Fulla d'afaitar (vigila no et facis alguna ferida als llavis, pot ser moooolt dolorós)
- Cera (el primer cop si ho fas sola pot fer cosa tirar del paper per treure la cera)
- Tallar amb tisores (vigilant no fer-te ferides)
- Amb una maquina de tallar cabell, la típica per rapar el cap (amb aquesta màquina tallaràs el cabell i no irritaràs la pell)
Et deixem unes quantes opcions, espero que alguna et vagi bé!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL