Necesito engreixar y no se com fer-ho!
Hola, soc una noia que sempre he estat molt prima i he tingut varios tca a rel de tot aixo ara ja estic mig recuperada, pero em costa molt menjar em fa fastic no tinc mai apetit, he probat de tot pero res em serveix, vomito indesitgadament els apats, sempre estic malalta, maregada no se que fer i al CAP nomes em diuen que he de menjar.
Laura Centellas

Hola, entenem el que dius i ha de ser molt frustrant sentir-te malament amb tots els àpats. És important primer de tot que descartem qualsevol problema intestinal, en especial perquè molts d'ells estan directament relacionats amb l'estrés i l'ansietat. Descartar SIBO, intestí irritable i helicobàcter, per exemple, i després d'això, descartar intoleràncies a la lactosa, fructosa i sorbitol. Tot això ho hauria de veure un digestiu i/o un metge internista, i els teus pares t'hi han de portar. De la mateixa manera, intenta separar quines coses et senten pitjor i no prendre-les, no som metges però pots intentar apartar les coses més pesades o difícils de digerir i veure com et senten... Podem donar consells però mai sabrem què fer millor que un digestiu, d'acord?
La Laura Centellas