Amiga
Hola, Bona nit
Fa poc la meva Millor amiga ha marxat a viure a un país de América del sud. I a mi em fa por qué la nostre amistat desaparecí per la distancia, amb el temps o perque trova algú millor que jo. Que em recomenarieu per no perdre la nostre amistat?
Gracies<3
Laura Centellas

Hola!
Doncs primer de tot et recomanem molta sinceritat i honestedat amb les teves pors. Explica-li com et sents i què et preocupa. Segurament ella també té por de prendre la vostra amistat.
Des d'aquí podreu parlar i anar trobant solucions a la distància. És cert que cal més esforç per mantenir aquesta relació, perquè implica que hi ha d'haver molta comunicació per evitar mals entesos. Però hi ha moltes amistats que han sobreviscut a distàncies i, fins i tot, anys sense veure's!
Així que:
- Parla de les teves preocupacions
- Proposeu-vos "cites" per conectar-vos a la vegada i poder-vos veure en videotrucada. Us ajudarà a mantenir el vincle.
- Envieu-vos missatges i bromes durant el dia a dia.
- Si no us sentiu bé, torneu a parlar i aneu construint la relació a distància.
Ara toca treballar per mantenir l'amistat... cal que totes dues bandes us hi impliqueu!
Una abraçada!
La Laura Centellas