Soñar
Hola Buenos días.
Llevo ya 1 año para intentar olvidar a alguien la verdad que me cuesta y hace literalmente poco pues supe noticias de ella y que me seguía queriendo pero no quería nada conmigo, eso me lio bastante pero bueno no quise seguir con la paranoia aún asi duele y ns q hacer.
La otra cosa es que llevo ya días seguidos soñando con ella, haciendo planes, llendo a sitios etc...
Laura Centellas

Hola!
El desamor pot arribar a ser molt dolorós.... i que acabi sent un procés molt llarg...
El primer de tot és que tu prenguis la decisió de deixar-la anar. D'oblidar-la. De canviar de capítol de la teva vida. Ha sigut molt important per tu a la teva vida, però has de voler que formi part del passat. I tu has de prendre la decisió voluntàriament.
Ella no vol res amb tu i ho hauràs d'acceptar malgrat el dolor que et causi. Et tocarà passar unes setmanes de dolor, de pena, de ràbia, de culpa, de tristesa, d'incertesa....
I, mica en mica, cada vegada la intensitat serà menor....
Ara toca plorar per poder tancar la relació. Toca passar el dolor. No te'n pots escapar.... Centra't en el teu entorn, les teves amistats o la teva família. Nosaltres també seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis.
Una abraçada!
La Laura Centellas