Conflicte amorós
Hola, tinc un conflicte amorós bastant urgent.
Vaig conèixer un noi fa dos anys, és cinc anys major que jo. En aquell moment jo tenia parella, però tot i així no vaig poder evitar sentir una forta connexió amb ell. Després d'un any confosa ens vam trobar de festa i ens vam enrollar, ell va tenir la iniciativa. Em vaig ilusionar, parlàvem de molt en tant en tant però mai acabava de sentir que l'interés fos recíproc. Actualment, cada vegada que ens trobem de festa, ens enrollem, portem uns cinc cops en total. L'últim cop que vam coincidir de festa, (aquest dissabte 14 passat) ens vam enrollar com era d'esperar, però, vam tenir una conversa bastant inesperada, en que ell em confessava que volia anar més allà amb mi (mantenir relacions sexuals). La cosa es que ell està quasi en una relació amb una noia, però ell afirma que jo sóc el que ell busca i vol, lo qual no concorda amb els seus actes. Jo també vull tenir relacions amb ell i inclós una relació, estic bastant pillada. No sé que fer, semrpre es repeteix la mateixa història, fa veure com que si però no. Les meves amigues em diuen que el noi el que fa és anar-me donant de menjar, es a dir, tenir-me menjant-li la mà. Que segurament si que vulgui matenir relacions amb mi, però que no ho fa perque no se li acabi el joc. Consell? Cal recalcar que porto temps sense mantenir relacions, i pot ser això augmenta el meu apetit sexual.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
Primer de tot, sempre us recordem que tingueu compte amb la diferència d'edat. 5 anys pot ser una diferència prou gran perquè hi hagi una relació desigual entre una persona major d'edat i una menor d'edat. I aquí pot haver-hi una situació d'abús i manipulació per part de la persona adulta.
Dit això (creiem que és important), sembla que ell està tenint dues relacions alhora. Per una banda està iniciant una relació "formal", però per altra banda et diu a tu que vol mantenir relacions sexuals i una relació de parella. I els seus actes què diuen?
Tu has de decidir què vols fer, què et ve de gust i com et sentiràs. Les relacions humanes s'han de construir sobre una base de sinceritat, afecte i ganes de cuidar l'altra persona. És important que tothom estigui bé en aquests rols.
És a dir, tu estaries còmode amb una relaicó oberta o poliamorosa? O vols una relació exclusiva amb ell? Tu vols tenir una relació formal o vols tenir trobades sexuals esporàdiques?
Segons el que tu vulguis, podràs prendre una decisió tenint en compte el que t'ofereix ell.... i a vegades hi ha decisions que son doloroses però sabem que ens evitaran fer-nos mal més endavant....
Una abraçada!
Torna'ns a escriure per saber com estàs ;)
La Laura Centellas