No se
Estic molt prima, soc conscient d'això i que tinc les cames i els braços moolt prims. Pero últimament m'agafo la "chicha" de la panxa i em veig una mica greixa i faig a casa exercicis d'abdominals i càrdio per "treure" el greix de la meva panxa.
La cuestió es que no se si es cosa meva perquè sé que no puc estar greixa si tinc les cames i els braços molt prims O que es normal que sigui prima però tingui uns mica de panxa.
Laura Centellas

Hola! Moltes gràcies per explicar-nos el que et passa. Comentes que et veus prima, però també altres parts del teu cos que no ho estan. Pensa que, en primer lloc, a vegades quan ens obsessionem molt podem veure el cos diferent de com realment és. Però també, i molt més important, no només som un cos. Hem de ser conscients que som persones amb moltes més coses que un cos concret i això no pot limitar la nostra felicitat i el nostre benestar. Pensa també que pel que ens indiques aquestes situacions i pensaments et provoquen força malestar i això no ha de ser fàcil.  Vivim en una societat on ens fan creure que podem modificar el nostre cos com i quan vulguem i la ciència ens indica que depèn de molts factors i no tots estan a les nostres mans. A més també indica que per a ser feliços és molt més fàcil i rellevant aprendre a cuidar i respectar el cos, abans que intentar modificar-lo. Per aquest mateix motiu i si vols parlar-ne més, et proposo que et posis en contacte amb l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d'acollides telefòniques o presencials. Són espais on podràs explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, podràs desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú i així podrem parlar-ne amb més detall. Una de nosaltres (psicòlogues) t'escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09.
Esperem la teva trucada, una forta abraçada!
La Laura Centellas