No sé com gestionar-ho
Fa temps que estic amb la meva parella i alguna vegada havíem parlat de que ell necessita una relació oberta i ara ho hem tornat a parlar. Jo estic bé com estem, me l'estimo molt i no em veig segura alhora de tenir-la ja que tinc les meves inseguretats i em fa por com puc arribar a reaccionar o gestionar que ell estigui amb altres...
algun consell?
Laura Centellas

Hola!
Aquestes decisions sobre la parella s'han de poder prendre amb parella i que totes dues parts se sentin còmodes. Si tu no estàs bé amb aquesta opció, has de poder-ho comunicar i, si això porta desavinences, intentar buscar l'equilibri que pugui aportar benestar a les dues parts.
Per això és necessari que parleu molt, que busqueu informació, que en parleu amb altres persones... i si els dos voleu coses diferents i no us enteneu... llavors serà moment de prendre una decisió (per més dolorosa que sigui).
Les relacions obertes no són obligatòries, de la mateixa manera que les relacions exclusives tampoc. Cada parella ha de trobar el seu format. I si no el trobem, llavors cal valorar si la parella ens aporta tot el benestar que ens hauria d'aportar. Cal estar en constant revisió....
Esperem haver-te ajudat una mica,
Una abraçada!
La Laura Centellas