Agobiadisssssima
Estic molt agobiada amb el treball que tinc però no ho puc deixar perquè m'estic treient el carnet de cotxe i necesito pagarme les prácticas, el segur del cotxe q em ve al novembre i 200€ al mes per al cotxe.
Treballo cara al públic i estic agobiada amb segons quin tipus de clients i amb la jefa q es una pesada.
Que puc per per portar-ho millor amb els clients pesats i la jefa?
Al final acabaré malament del cap, ja m'està afectant el meu estar d'ànim...
Laura Centellas

Hola!
Ostres, la pressió econòmica és molt dura! Perquè no et permet fer allò que voldries o necessitaries...
Referent a la teva feina, és important que puguis relativitzar i trobar estratègies per marcar límits a alguns clients. Ho pots fer amb un somriure però marcant el límits: "perdona, però no et puc atendre que ja estavem tancant. Em sap greu. Demà tornem a obrir".
Amb la jefa... és complicat perquè hauríem de saber què és el que necessita controlar, per què t'està tant a sobre i què espera de tu. Potser hauràs de tenir alguna conversa amb ella per demanar-li que tingui un vot de confiança amb tu. I que necessites que no t'estigui tant a sobre....
Sabem que és difícil, nosaltres seguim aquí per si ens vols exposar més detalladament les teves dificultats.
Una abraçada!
La Laura Centellas