Visita al meu millor amic
Bones.
Estic fent un Erasmus d'un any a Polònia i en 3 setmanes tinc pont per un festiu de la ciutat on estic estudiant.
El cas és que aniré a Barcelona a veure a la meva família i als meus amics, que fa temps que no els veig. Especialment, volia fer-li una sorpresa al meu millor amic, però sincerament no sé si fer-ho. Porto aquí desde principis de setembre i només l'obro jo per preguntar-li com està, etc. Però ell encara no m'ha obert en tot aquest temps per preguntar-me a mi com em va ni res. Bàsicament sembla que només jo estigui interessada en saber si l'altre segueix viu (se suposa que jo sóc la seva millor amiga).
Estic confosa. Jo sé que li faria il·lusió però el meu orgull em diu que no ho hauria de fer, perquè és com si li estigués fent un favor a una persona que sembla no voler saber de mi. Ajuda si us plau.
Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Entenem els teus dubtes perquè sembla que no hi ha la mateixa energia en mantenir la relació. Doncs potser pots aprofitar aquest festiu per veure'l presencialment i comprovar si l'amistat segueix igual, si ha passat alguna cosa que fa que no estigui tant pendent del mòbil o si, simplement, no sap gestionar la distància.
Possiblement ara no és un bon moment per fer una "aparició sorpresa", però el pots avisar i veure si posa facilitats per quedar (això també et donarà pistes de l'estat de salut de la vostra amistat). I, a partir d'aquí, que pugueu compartir com esteu l'un i l'altre i com porteu aquesta distància...
Com ho veus?
Una abraçada!
La Laura Centellas