amor i treball
Hola, tinc un conflicte amoros.
Fa dos mesos vaig aconseguir treball. La primera nit em van convidar a prendre algo els meus companys, d'entre els quals un d'ells es va fixar en mi. Un parell de dies després vam començar a parlar per whats i vam tenir interes mutu, fins que em va convidar a casa seva. Jo estava una mica nerviosa perquè no hi havia suficient confiança i sabia quines intencions ell tenia (les intencions es corresponien amb les meves, la questió és que sóc verge). Un cop a casa seva, la situació no va anar com jo m'esperava, em va fer sentir bastant incòmode i com que tota l'estona intentava deixar-me malament o feia comentaris inapropiats. Després d'això, vam tornar a veure'ns un mes després, degut a que jo estudio de matins i treballo per les tardes. Sentia que les converses no anaven igual i com que havia perdut l'interés en mi (això són intuicions meves que tampoc he acabat de resoldre encara). Després d'aquest segon cop, hem tornat a quedar un altre més, o sigui en tres mesos, tres cops. Ell té clar que vol mantenir relacions amb mi, però jo estic prou cansada. Per a mi mantenir relacions implica un vincle íntim, confiança i seguretat i no crec que ell m'estigui donant justament això. Sempre que intento deixar-ho amb ell, es com si el destí es fiqués de per mig, i em torna a escriure, em diu de veure'ns o ve a comprar al super (ell ho va deixar un mes després de que jo entrés). Estic una mica rallada. Les meves amigues em diuen que segurament el noi segueix 'pico pala' per aconseguir el que vol. Les nostres converses ja no són fluïdes i divertidet, però tot i així ell sempre em treu conversa i té iniciativa. No sé que pretén ni que fer.
Laura Centellas

Hola!
El més important és: tu com et sents? Tu ens expliques que et fa incomodar bastant la primera vegada que us vau veure i que ara mateix les converses no son massa fluïdes... A més, tens molt clar que vols un vincle de confiança i intimitat que ara mateix no es correspon amb la seva manera d'actuar... Així que...
Per altra banda, sembla que les seves accions et despisten una mica i que veus que ell té cert interès en tu. Però nosaltres et preguntem: N'hi ha prou amb el seu interès? És l'interès que a tu et fa sentir bé?
A vegades sentim que agradem a algú, però les maneres no ens fan sentir a gust, així que, possiblement, no acabi d'encaixar la relació....
Pren distància, agafa aire profundament i valora com et sents. Segurament hi trobaràs pistes de les decisions que hauràs de prendre.
Una abraçada!
La Laura Centellas