Com un forat sense sortida
Mai m'he sentit acollida pels meu companys, ni a l'ESO ni a l'esport, pel qual no tenia gaires amics. Al batxillerat em vaig mudar a un altre poble i amb la dificultat dels estudis i l'ambient nou em sentia molt sola. Penso que potser tinc una depressió "arrosegada" pero no sé com sortir d'ella i no vull demanar ajuda perquè no se'm va pendre en serio quan ho vaig fer. He començat a fer coses que realment gaudeixo però no em sento millor. No sé que fer.
Laura Centellas

Hola bonica,
Entenem que tinguis por a tornar a demanar ajuda perquè el teu patiment no es va prendre seriosament, però és important que puguis demanar ajuda professional.
A vegades necessitem col·locar la nostra història de vida, ser conscients de les pròpies responsabilitats en la relació amb els altres però també de les coses que hem patit i que no depenien de nosaltres.
Durant l'adolescència i la joventut sembla que hi ha una pressió per tenir una gran colla d'amistats i no sempre és així. I aquí pot aparèixer una culpabilitat que no pertoca.
No intentis "estar millor". De moment centra't en gaudir una estona de les coses que t'agraden. Només això. Una estona al dia. És suficient.
La Laura Centellas