Amiga
Tinc una amiga que no té molt bona relació amb la seva familia i no tinc clar com donar-li suport quan el necessita. Apart sento que potser no està en un bon moment i sé que no he de pressionar-la però només vull que estigui bé i que sàpiga que estic aquí si ho necessita. El cas és que encara que li hagi dit ella no explica res i avans em deia els seus problemes obertament.
Laura Centellas

Hola!
A vegades és difícil poder acompanyar a altres persones. A vegades aquestes persones no volen la nostra ajuda i a vegades nosaltres no som capaços d'apropar-nos al seu malestar.
Si realment teniu una bona amistat, pots ser sincera amb ella. Pots explicar-li que no saps com ajudar-la i que no saps perquè ja no et comparteix les seves emocions. Potser, si veu aquest interès, és capaç d'obrir una mica el seu dolor.
A vegades no expliquem els nostres problemes per por a sentir massa dolor. I potser és això.
És molt bonic que tingui al costat una persona que es preocupa per ella.
Una abraçada!
La Laura Centellas