Orgasmes
Amb la meva parella tenim sexe habitualment i jo no aconsegueixo arribar a l’orgasme, tot i que realment m’excita molt i sento més satisfacció amb ella que quan em masturbo jo. Ho hem parlat i no em preocupa gaire, però em sap greu per ella i voldria saber si potser és un problema meu de baixa autoestima
Laura Centellas

Hola,
Quan estàs tu sola, tens alguna dificultat per arribar a l'orgasme? Algunes vegades la dificultat només apareix quan mantenim relacions sexuals amb algú i quan estem soles, no tenim cap dificultat. És interessant analitzar en quins moments et passa.
A vegades quan ens marquem que l'objectiu ha de ser arribar a l'orgasme, estem tan pendents d'això, que aquest no es produeix. Focalitzar l'atenció en passar-ho bé, en pensaments que potenciïn l'excitació, etc. ajudarà a que sigui més fàcil que l'orgasme aparegui. També pots ensenyar-li com ho fas tu sola quan et masturbes. Traieu-vos pressió, passeu-vos-ho bé i a veure si així, l'orgasme arriba.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas