Tinc por de que em posin les banyes
Tinc por de que la meva parella em posi les banyes, aquesta por me la va generar el meu pare perquè li va posar las banyes a la meva mare, yo li vaig explicar la situació a la meva parella y ell em va prometre que mai ho faria però igualment visc amb aquesta por. Hi ha alguna cosa que pugui fer per no sentir-me així?
Laura Centellas

Hola!
La fidelitat és quelcom que s'ha de pactar en totes les parelles. Cada parella ha de parlar del tema i traçar les seves línies vermelles en aquell moment precís (més endvant es pot tornar a parlar i canviar-les, evidentment). Per això és necessari que hi hagi confiança, intimitat i sigui un entorn segur.
Pel que expliques, ja n'has parlat amb la teva parella, així que potser hauràs de fer un treball individual per separar l'experiència de la relació dels teus pares amb la teva pròpia experiència. Centra't en la teva relació, en compartir estones i converses. I, recorda, si n'heu parlat i ell trenca el pacte, serà ell qui hagi fet quelcom malament, d'acord?
Hi ha coses que no depenen de tu, i una d'elles és les accions de les altres persones ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas