No se com portar el tema
Fa aproximadament 2 o 3 mesos que m'he distanciat d'una amiga, que a part, és la persona que més estimo. El cas és que cap allà juliol vaig dir-li coses que no havia d'haver-li dit, però al cap d'uns dies vaig dir-li el que sentia cap a ella a més derogar-li que em perdones. Aquí va començar tot, abans d'això mai m'havia dit que es volia parlar amb més nois, cosa que jo tampoc l'hi havia prohibit, però d'ençà que li vaig dir el que sentia, m'ho deia constantment. Avui, tot i portar 2/3 mesos que no parlo gaire amb ella, continuo estant igual de pillat que llavors, i jo li vaig dir que deixéssim passar el temps perquè així tot milloraria. El cas és que jo no avanço, sempre que penso amb parlar amb ella em comença a vindre al cap tot el que li retrauria i li diria sense importar-me acabar malament. Em podeu ajudar a com portar tot això si us plau!?
Laura Centellas

Hola!
A vegades sentim que algunes situacions o converses han "trencat" la relació i que, tot i intentar-ho, és difícil que torni a ser com abans.
Pel que expliques, tu estàs enfadat amb el seu comportament i és natural que necessitis buidar i expressar tot el malestar. Ara tu has de valorar si aquesta conversa la vols mantenir o bé prefereixes posar una mica de distància.
Si necessites avançar, et recomanem escriure una "carta de retrets" per poder buidar tot el que tens a dins. I quan la tinguis escrita, estripa-la a trossos molt petits i llença-la a la paperera. I comença a decidir si vols passar pàgina...
Una abraçada!
La Laura Centellas