Estil
Hola!
Últimament tinc moltes ganes de fer un canvi en la meva vida i de reinventar-me una mica. La qüestió és que he trobat un estil (de roba, de "aesthetic", etc.) que m'agrada molt i que m'agradaria tenir-lo. Però em preocupa molt que sigui perjudicial per mi el fet de copiar l'estil d'altra gent i de intentar "canviar-me" . No vull que sense voler perdi la meva pròpia essència.
No sé si m'estic fent jo una pel·lícula o si realment és perillós voler agafar un estil, per això volia saber la vostra opinió com a psicòlogues.
Moltes gràcies!!
Laura Centellas

Hola!
La necessitat de reinventar-se i buscar noves inspiracions és molt natural! No és perjudicial voler inspirar-se en altres persones i provar si el seu estil encaixa en nosaltres. El més important és no perdre de vista que tu ets tu independentment de l'estil que tinguis.
Segurament tindràs temporades que miraràs més enfora admirant altres persones i altres temporades on la part més íntima i personal guanyarà pes.
Ara és un bon moment per provar estils, per canviar, per fer canvis de look i veure com et sents amb les diferents estètiques.
I potser podràs anar veient quins son els teus límits, quina és la teva personalitat dins aquest estil i quines incorporacions pròpies hi fas. No hi ha res escrit ;)
Ja ens explicaràs!
La Laura Centellas