ex
Hola,
Fa quasi un mes que la meva parella i jo vam trencar. Jo feia molt de temps que no estava cómoda en la relació i que no em feia sentir bé, per això un cop ho vam deixar estava bastant contenta i alleujada i em sentia molt millor. A pesar de que estic feliç sense ell, de tant en tant em puja indirectes a instagram o m'escriu amb alguna excusa. Cada cop que ho fa em deixa amb sensació rara, quasi em posa trista, i em deixa així tot el dia. No m'agradaria borrar-lo de les xarxes socials i el seu número perquè és molt important per mi i no voldria allunyar-lo de la meva vida tant dràsticament, però la veritat és que tampoc sé que fer perquè em deixa molt tocada.
Gràcies per la vostra ajuda!
Laura Centellas

Hola!
Realment és complicat que quan hi ha una ruptura, les dues persones facin el mateix procés alhora. I llavors passen aquestes coses: que algú encara necessita connectar molt amb la parella i l'altre posar més distància.
Si tu vas sentir alleugeriment, si tu et senties molt millor, ja tens la resposta a la teva decisió! Ara bé, també és normal que quan tinguis algun ímput seu (missatges, indirectes, cançons...) puguis quedar-te trista unes hores, perquè no deixa de ser un dol.
Des d'aquí t'animem a posar distància si així ho necessites. Potser no cal borrar-lo de les xarxes socials, però sí que pots posar que estigui silenciat (i així no et sortirà a l'inici).
I si algun dia tens contacte amb ell, deixa sentir aquesta tristesa. Mica en mica es farà més petita...
Una abraçada!
La Laura Centellas