Somni i confusions
Hola!
La setmana passada em vaig enterar que li agrado a la meva millor amiga, i tot i que em sabés super greu per ella, li vaig haver de dir que no sentia el mateix perquè a mi m'agrada una altra persona. Bueno pausa per posar en context: jo de base soc etero però estic oberta a tot, i l'any passat em vaig enamorar d'una noia.
Tornant al tema: jo ja me n'havia oblidat, tot i que sé que a ella li segueixo agradant.
Però avui he somiat que li feia un petó i viviem una mena de història d'amor, i ja d'entrada m'he llevat super confosa pensant "què m'està intentant dir el meu subconscient??". A l'institut he estat super pensativa tot el matí i donant-li mil voltes a això, a part, també he parat menys atenció al meu crush que de costum, i durant tota l'estona que estava amb ella (amb la meva amiga) tenia unes ganes boges de fer-li un petó.
I ara estic super confosa i amb mil preguntes.
Relament ella m'agrada?? És possible que t'agradin dues persones alhora??
O només és una història que m'he muntat a partir del somni que he tingut??
Havia pensat a esperar uns dies a veure què passava però soc una persona força paranoica (ja ho haureu notat...😅) i no podia esperar.
Gràcies per tot!
Laura Centellas

Hola!
Quan no tenim gaire clars els nostres sentiments, és una bona opció esperar-nos uns dies a veure com evoluciona...
Però responent a la teva consulta, els somnis solen ser històries que el nostre cervell crea. El nostre cervell no pot parar de crear pensaments, de fer hipòtesis, de buscar explicacions... així que si la teva amiga s'havia declarat, és natural que en algun moment el teu cervell es plantegi: Què passaria si a mi també m'agrada?
Així el teu cervell ja està preparat per si algun dia passa.
Des d'aquí et diem que estiguis al cas sobre com et sents quan estàs amb ella. Si realment tens ganes de tenir una història d'amor o només és la curiositat de fer-li un petó.
Ja ens diràs,
Nosaltres seguim aquí
Una abraçada!
La Laura Centellas