Depressió i ansietat, NO DESAPAREIXEN MAI!!!
Hola bona tarda, us escric perqué ja fa 2 anys que tinc un problema amb la meva salut mental. Tinc una ansietat i una depressió molt gran. Sento que ningú m'entén del tot. He dit en diverses ocassions a les persones que m'inporten que tinc un problema, pero quan la meva salut mental interfereix en els meus estudis i ho dic, no em creuen, diuen que son excuses. De més a més la gent que m'envolta en comptes d'anar amb cuidado per no ferir els meus sentiments diuen el primer que els passa per cap.
I per si tot aixó no fos suficient he discutit amb una persona molt important per mí i ja no parlem tant com abans, (m'ajudava molt)
En fi, aixó es tot
Espero la vostra resposta
Laura Centellas

Hola!
Ostres, ens sap molt greu veure el teu patiment... és veritat que la salut mental a vegades no rep l'atenció (i el respecte) que mereixem les persones que la patim.
Dius que tens depressió i ansietat, entenem que aquest diagnòstic ha vingut per algun professional de la salut mental i estàs en tractament no? (ja sigui farmacològic o psicològic). Si és així, potser pots parlar amb el/la teva professional de referència per demanar-li ajuda per explicar-li al teu entorn el que et passa i el que necessites.
A vegades les persones de l'entorn necessiten rebre-ho d'una altra persona i necessiten explicacions del que ajuda i del que no.
I pel que fa a aquesta discussió... és recuperable?
Ja ens diràs,
Nosaltres seguim aquí
Una abraçada!
La Laura Centellas