No se que em passa avegades amb el menjar
A vegades a l'hora de dinar, sopar... hi ha menjar que m'agrada però menjo i em venen com ganes de vomitar o arcades i no se que fer.
Laura Centellas

Hola, moltes gràcies per escriure'ns. Ens expliques que a vegades tot i agradar-te el menjar, després de menjar tens ganes de vomitar i això et té preocupada. Primer de tot, recomanar-te que si això et genera angoixa i creus que el teu cos pot estar rebutjant alguns aliments el millor és anar al metge perquè un professional pugui revisar si hi ha alguna dificultat d'al·lèrgens o gastrointestinal. Si cal, explica-ho a casa perquè et puguin acompanyar com més aviat millor. Alhora, si creus que no pot ser per un motiu d'aquest tipus sinó per preocupacions i patiment intern, tot i que sembli que no hi estigui relacionat, cal escoltar el cos i sobretot cuidar-lo. És a dir, explica-ho a un adult que et pugui ajudar, potser buscant un professional amb qui puguis parlar de tot això que t'ofereixi eines i recursos per poder menjar gaudint, sense preocupacions ni por a si després de fer-ho tindràs ganes de vomitar. Recorda que l'alimentació és una de les necessitats bàsiques de l'ésser humà i probablement per això sents tanta preocupació. Explicar-ho i buscar ajuda és el millor que pots fer si s'està convertint en un problema cada vegada més gran, que et generà més patiment. Fer-ho et permetrà sentir-te millor, recorda també que deixar-se ajudar diu molt de tu; només ho fan les persones valentes. Una abraçada gegant!
La Laura Centellas