Em costa parlar amb la meva parella
Bon dia, sóc un noi de 14 anys.
Fa poc vaig conèixer a la meva parella (ens coneixem desde fa 2 mesos) i ens costa parlar pel simple fet de que tenim vergonya i tinc a la meva millor amiga ajudant-me però sento que encara em costa parlar-li, tot I que per whatsapp podem parlar tranquilament sense problemes.
Espero que em respongueu aviat.
Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Ostres! La vergonya pot jugar molt males passades oi?
Si parleu per whatsapp, potser és moment que comenceu a enviar-vos àudios, sense pensar-ho gaire, que surtin tal com raja!
A vegades volem dir sempre les millor paraules i la frase perfecta i això ens posa pressió a sobre. Així que, toca entrenar l'esponteneïtat.
Després dels àudios, potser tocarà les videotrucades o enviar-vos algun vídeo explicant algo.
I l'últim truc és deixar alguna història/anècdota a mig explicar o donant només el titular per explicar-vos-la cara a cara. Així ja tindreu un primer tema per trencar el gel quan us trobeu en persona.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada
La Laura Centellas