m’atrauen molt els homes gran que conec.
Em passa molt que quan un home més gran que jo em mostra algún tipus d’afecte o interes se’m desperta com una sensació de voler més d’això que em fa sentir. No es només que m’ajudi i prou i jo em senti bé sino que a més a més començo a notar que em fa més falta això d’aquesta persona. I parlo concretament dels homes perquè amb les dones grans no em passa tant exageradament. Per exemple, busco situacions de mantenir una conversa profunda amb el meu tutor i vull que em doni consell i que em digui que tot anirà bé. Crec que no em transmet el mateix que si, per exemple, ho fa una professora i m’agradaria saber quin és el motiu i si algú està igual que jo.
Laura Centellas

Hola!
Doncs pel que expliques, sembla que aquesta figura de "tutor" o "mentor" et fa sentir bé. És com si busquessis aquesta aprovació d'aquest home més gran. I aquí hauries de veure quina relació tens amb el teu pare, si ha sigut una figura molt present a la teva vida, o si pel contrari ha estat molt absent... Si té habilitats emocionals o no t'hi pots comunicar.... Fes una mica de reflexió sobre la teva relació amb el teu pare (i, si no en tens també) i tot el que això significa per tu.
I torna'ns a escriure, a veure si has descobert alguna cosa de tu mateixa!
Una abraçada!
La Laura Centellas