Aiaiii
Hola, aquí teniu el meu problema:
Jo faig ball, i un dia, el professor ens va presentar una noia, que des del primer moment ja em vaig fixar en ella.
Per fer-li arribar que m'agradava, li vaig dir a una amiga que li digués de part meva.
Però ella em va respondre que no em vol fer mal, però no sent res per mi.
Em vaig sentir fatal, però això no va fer que em deixi d'agradar.
Al cap d'un any, encara m'agrada i només vull que se n'adoni, que l'he estimat molt, i que he passat per molts moments durs, etc.
He tingut una relació en aquest any, però vam haver de deixar-ho, per aquest tema.
Ara mateix, sé que ella no es fixarà en mi, i busco algú a veure que tal...
El problema que tinc, és que vull quedar bé tota l'estona, però em sento insegur.
Quan me'n vaig a dormir, sempre hi penso, que l'he cagat i no puc dormir.
Si ho està veient, l'estimo molt.
Moltes gràcies, sou molt grans!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
Anem al teu problema: acceptar el desamor.
Quan ens agrada una persona sentim que tot l'amor que nosaltres li enviem, ens hauria de retornar tard o d'hora... però no és així. A vegades l'amor no és correspost i ho hem d'acceptar.
Et felicitem per ser tan valent de confessar-li el teu amor (encara que sigui a través d'una amiga), però ara et toca acceptar el seu NO. Sabem que fa mal i que és molt dolorós, però has de començar a passar pàgina. Per molt que segueixis enamorat d'ella, ella no s'enamorarà de tu. I quan abans ho puguis païr, millor.
Una abraçada!
La Laura Centellas