M'atrau una amiga
fa 1 any em vaig cambiar de sexe, ara soc noi, i quan tinc relacions sexuals amb la meva parella, pens-ho amb una amiga que m'atrau molt, però també m'estimo molt a la meva parella i tenim molt bona relació, que hauria de fer? dir-li que m'atrau una amiga pero que no vull res amb ella o no li dic res?
Laura Centellas

Hola,
Si el que sents és el que expliques, potser només és atracció o fantasia... aleshores el dubte que se'ns genera i que t'animem a reflexionar és: quin seria l'objectiu de compartir amb la teva parella quines fantasies tens?"
Sovint malinterpretem el que són les fantasies, i les fantasies, fantasies són. Sovint són coses que ni ens agradaria que passessin, l'únic objectiu de les fantasies és mantenir el nostre cervell connectat amb lo eròtic per a seguir augmentant l'excitació en la relació sexual que estiguem tenint.
Imagina pensar en coses que generen terror mentre tens relacions sexuals, possiblement se'ns tallaria una mica el rotllo... no creus?
L'altra cosa és que estiguis enamorat d'una altra persona a part de la teva parella, i això nosaltres no ho podem saber.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas