virus
Bona nit,
He tingut un virus a la panxa que m’ha fet estar 1 setmana vomitant (el meu cos rebutjava fins i tot l’aigua). Aixo m’ha fet aprimar-me moltissim i ara que ja puc tornar a la normalitat, sento que no vull, que tot i que vagi tot el dia marejada em vull mantenir o seguir aprimant-me perq ara em veig millor, estic al pes que feia temps que desitjava. Ara fins i tot em venen nausees al veure la majoria d’aliments, no se pas que m’esta passant pero em preocupa perq en un passat vaig tenir problemes amb l’alimentacio i l’obsessio amb voler estar prima i crec que estic entrant en el mateix forat… que opineu?
Moltes gracies!
Laura Centellas

Hola, moltes gràcies per escriure'ns. Segons el que comentes, pot ser que degut al virus i el que això ha comportat al teu cos, ara estiguis en un moment on apareguin pensaments erronis i perillosos. És complex i caldria una valoració completa per assegurar-nos de què pot estar passant, per aquest motiu et recomanem que ho expliquis a casa i puguis visitar al metge per fer una revisió. Això ens trauria de dubtes i facilitaria molt per saber què s'ha de fer per tal de recuperar-te correctament, deixar enrere aquests pensaments i sentir-te a gust i feliç amb el teu cos SEMPRE. Però a més d'això és important que entenguis que el teu cos s'ha aprimat per un virus, un estat de malaltia que cal superar i recuperar la salut. Fer-ho implicarà recuperar un estat normal de l'organisme alimentant-te correctament. És important també que no associïs estar prima amb l'èxit, ni amb sentir-te millor. És el parany principal dels TCA i és perillós perquè res més lluny de la realitat el que mantenim és un cos malalt i amb molts problemes de salut associats. Cal ser conscient que hem de menjar per sobreviure i hem de fer-ho correctament. Però el més important és que vols solucionar-ho, escriure aquesta consulta és l'exemple més clar. Aprofita aquesta empenta i valentia i explica-ho a algú adult que creguis que pot ajudar-te. Molts ànims i recorda que si no trobes la manera d'explicar-ho o creus que et podem ajudar pots contactar amb nosaltres al telèfon de l'entitat per consultar-nos tot allò que necessitis (93 454 91 09). Una abraçada molt forta.
La Laura Centellas