timidesa?
Bona nit.
Sento que nomes puc ser jo al 100% davant de la meva familia. Quan estic amb altra gent (per molt que siguin amics de tota al vida) hi ha una part de mi cohibida i aixo m’enfada perq em fa ser mes “sosa” del que realment soc, no se si m’explico. A casa soc espontania i divertida i m’agradaria ser tambe aixi amb tothom, pero simplement no em surt, em fa com vergonya tot i estar comoda. Per exemple, si estem en un cotxe i sona x musica, sent jo se que em posaria a cantar-la, a ballar i a fer tonteries. En canvi, em surt quedar-me callada i com a maxim riure i en aquell moment penso “quina rabia”. No ho entenc pero em frustra perq sento que mai puc mostrar la personalitat que realment tinc. Com ho podria canviar? gracies!
Laura Centellas

Hola!
Doncs sembla que potser et preocupa el que puguin pensar de tu o si el fet de mostrar-te tal com ets pots perjudicar la imatge que tenen de tu.
De fet, és força habitual que el lloc on ens sentim més còmodes per expressar-nos tal com som sigui a casa, amb la família. I amb la resta de gent amb qui no convivim intentem no destacar per evitar el seu "rebuig".
Ens demanes com canviar-ho i et direm que és quelcom que hauràs d'anar entrenant. Comença mostrant-te una mica i valora les reaccions de l'entorn (segur que son més positives del que penses). I a partir d'aquí et serà més fàcil deixar-te anar. Si vols, pots posar-te petits reptes setmanals i així podràs valorar també el canvi que estàs fent ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas