alimentació
porto amb problemes amb el menjar ja 3 anys i sento que no ho puc superar mai, cada cert temps es com que torno a recaure deixar de menjar o arracona etc, em sento en un bucle constant i ja estic cansada, com si mai anés a sortir d’aquí
Laura Centellas

Hola, gràcies per explicar-nos què et passa. Comentes que fa 3 anys que sents que tens una mala relació amb el menjar, et sents en un "bucle" i estàs cansada. És normal que després de tot aquest temps puguis dubtar de si això s'acabarà en algun moment. Pensa que sovint, explicar-ho als amics/gues, parella, família és com més suport i afecte podem rebre, a part que si ho deixem en mans d'un adult segur que et pot ajudar a buscar l'ajuda especialitzada necessària per valorar què està passant i, si fos necessari, que professionals de la salut et puguin ajudar a solucionar aquest problema. Has lluitat molt, pensa que demanar ajuda és no tirar la tovallola, i tot i no poder més, continuar lluitant amb l'ajuda d'altres. Si veus que no trobes la manera d'explicar-ho o creus que et podem ajudar pots contactar amb nosaltres al telèfon de l'entitat per consultar-nos tot allò que necessitis (93 454 91 09). Una abraçada molt forta.
La Laura Centellas