No m’agrada com sox
Holaa!
Jo abans era responsable, treia bones notes, i no m’agradava fer malifetes, ara m’etsix tornant més passota i no tant aplicada i no m’agrada, peor es com que no ho puc canviar. Com que jo soc jo i no sé com canviar-ho ns. Ns que fer, i si, em direu que es normal per l’adolescència peor no ho sento així ns. Ajuda, gràcies 🫶
Laura Centellas

Hola!
És veritat que l'adolescència sol comportar cert desordre, caos i desafiament de l'autoritat (pares), però entenem que potser va més enllà.
A vegades el nostre comportament canvia si ens sentim insegures, si sentim que el nostre món està canviant massa, si no volem créixer o si hi ha quelcom que ens fa mal.
No ens expliques gaire el teu context, però a part de tu, hi ha quelcom més a la teva vida que hagi canviat? Hi ha alguna situació diferent o preveus que hi hagi canvis d'aquí uns mesos?
I, per últim, potser caldria analitzar d'on neix aquesta exigència per ser responsable, treure bones notes i evitar les malifetes. Per què necessites ser una "bona nena"? Què creus que passa quan et comportes més "passota"?
A veure si ens contestes aquestes preguntes i anem veient si hi ha algun malestar per aquí...
Una abraçada!
La Laura Centellas