Problemes amb amistats
Que puc fer, fa poc he tingut problemes amb el grup d'amigues i m'he quedat al mig per l'estrès i ansietat que m'ha suposat m'he autolezionat i he començat a menjar menys quan els hi he dit ha les que més confiança tinc perquè m'entenguin pel meu comportament que estava tinguen ha semblat que de cop no vulguin ser les meves amigues i m'ha destrossat molt. Em pots ajudar d'alguna manera. Gràcies 🫶🏼
Laura Centellas

Hola!
A vegades sentim que les amistats no responen com ens agradaria o com nosaltres haguéssim reaccionat. I fa mal. Molt mal.
Entenem la teva decepció i la teva necessitat d'explicar-los com et sents i per què t'has comportat d'aquesta manera. Però sembla que les teves amigues tenen un altre focus i no volen assumir aquesta responsabilitat afectiva de cuidar a l'altra.
En aquests casos, malgrat faci molt mal, potser és millor prendre distància i allunyar-te'n una mica. També és moment de buscar les persones de confiança. Aquelles amb qui pots compartir com estàs. Qui hi ha al teu voltant a qui puguis explicar-li tot el que et passa? Busca aquest suport i pren-te aquestes vacances com una "descans", per posar distància d'aquesta amistat i per valorar què t'aporten realment.
Ens mereixem ser escoltades i valorades per qui som. I tens dret a sentir que les teves amistat et respondran.
Escriu-nos sempre que ho necessitis.
Una abraçada!
La Laura Centellas