No se per que
Hola, Porto sis mesos amb la meva parella. La cuestió es que conec a un noi que vaig fer match abans de conèixer a la meva parella, però no vam parlar per ig perquè vaig veure que coneixia al meu pare, la cuestió es que per cotxes ens seguim al insta i em dona like a les històries del cotxe, i estic començant a tenir interès per ell i no se si es una falta de respecte per la meva parella. El noi em sembla atractiu però no vull res amb ell, jo tinc la meva parella però no estem al millor moment i no se si és per això, però sempre estic mirant si em dona like a les històries. També m'agradaria parlar amb ell però em fa vergonya escriure-li i que no vulgui parlar..
Porto dies que trobo a faltar veure'l amb el cotxe pel carrer
No se per que..
M'agradaria saber per què m'està passant això pel cap
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques la teva relació està passant per un mal moment i això pot fer que estiguis més propensa a obrir-te i conèixer altres persones que et poden semblar interessants o que et poden fer sentir emocions que no et fa sentir la teva relació.
Des d'aquí et recomanem que puguis fer la separació i avaluar com està la teva relació de parella, com et sents, què n'esperes, quins projectes teniu en comú, si et fa il·lusió...
I per altra banda puguis analitzar què t'atrau d'aquest noi. Si realment et comença a agradar, si tens ganes de conèixer-lo una mica més, si només vols sentir-te una mica cuidada independentment de la persona...
Pren-te uns dies per pensar-hi, segurament trobaràs respostes doloroses... i hauràs de veure si prens alguna decisió o no.
Una abraçada!
La Laura Centellas