Relació tòxica
Hola!
Moltes gràcies per tot el que feu!
La qüestió és que he viscut una relació molt tòxica, però no era conscient. El vaig deixar perquè la relació em causava molt malestar i ara, un temps després, me'n adono de que era molt tòxica. Em tractava fatal, no tenia en compte els meus sentiments, em feia sentir malament, s'enfadava amb mi per tot... clar que tot aixó no ho veia.
Estic molt feliç ara sense ell, encara que a vegades el trobo a faltar si soc sincera. La cosa és que com que aquesta inseguretat i aquesta por que em va causar encara la tinc. No busco cap relació, però em fa por trobar-la i que torni a ser el mateix.
M'agradaria que em donèssiu algun consell per desfer-me d'aquest malestar i de tota aquesta toxicitat.
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot dir-te que ens sap molt greu que hagis viscut una experiència com aquesta. Ningú mereix sentir-se així en una relació. Les relacions ens han d'aportar benestar, calma i seguretat. I si no és així... cal revisar-les.
També et felicitem per tot el procés d'anàlisi i reflexió sobre la relació i que t'ha permès detectar tots els comportaments de maltractament que has viscut. Aquest anàlisi és el que t'ajudarà en un futur per detectar possibles situacions abusives.
Ens demanes com desfer-te d'aquest malestar i el que et direm és que el puguis païr mica en mica. Quan hem viscut situacions dures, necessitem un temps per poder recol·locar tot el que ha passat i com ens hem sentit. Busca maneres d'anar buidant el dolor, ja sigui escrivint o explicant-ho a les teves amistats. Necessitaràs temps per reduir el malestar i recuperar la confiança en les relacions... Mica en  mica veuràs que estaràs millor.
Nosaltres seguirem aquí,
Una abraçada!
La Laura Centellas