distanciament
Bona nit. M’he passat un any de lio amb un noi amb qui al cap d’un temps em va deixar clar que no arribariem a res mes enlla del fisic. Em vaig acabar enamorant, aixi que vaig decidir tallar el contacte amb ell perq acabava plorant despres de cada quedada. Han passat mesos i segueixo trobant-lo a faltar, sentint que si enlloc de distanciar-me hagues decidit seguir el que teniem potser s’hagues acabat enamorant ell tambe. Ara se que no tinc cap possibilitat i segueixo enamoradissima, sense poder-lo veure perq jo mateixa ho he provocat, trobant-lo a faltar, amb ganes de trucar-lo i sentint-me insuficient per no entendre que em falta perq ell tambe senti per mi. No se que fer per millorar… Moltes gracies.
Laura Centellas

Hola,
Ens sap molt greu que estiguis vivint el dolor del desamor... Pot arribar a ser molt dolorós adonar-se que l'amor que sentim cap a una persona no és correspost.
I, pel que expliques, estàs en el procés d'acceptació, de fer-te a la idea que realment no passarà. Que ell no vol res amb tu (i que això no té a veure amb tu). Que no pots fer res per agradar-li a algú. L'enamorament o atracció té aquesta màgia (Que no es pot provocar). I fins que no ho sentis així, no podràs avançar en el desenamorament.
Així que et recomanem que escriguis cartes i que facis el procés de dol. Plora el que necessitis i comparteix el teu dolor amb les teves amistats.
Mica en mica el dolor s'anirà alleugerint...
Una abraçada!
La Laura Centellas