Oficialitzar la parella
Hola, he conegut una noia i estem súper bé. Tenim una relació molt bona des de fa unes setmanes i m’he l’estimo moltíssim i ella diu que a mi també. Però us escric perquè ella vol que ho digui a tots els meus amics, publiqui fotos etc però ella no vol dir-li de moment a la seva família perquè diu que la seva mare es posarà molt pesada, només li ha dit a les seves millors amigues i prou. Que puc fer? Creieu que el problema es que no aposta per la relació?
Laura Centellas

Hola!
Ostres, que bé! Ens n'alegrem molt de veure'us que esteu bé!!
Fer pública una relació a vegades no és un pas fàcil i cadascú (i cada parella) ha de trobar la seva forma. Pel que expliques, sembla que ella té molt clar que ho vol dir a tothom (excepte a la seva mare) i també vol que tu ho facis. Per tant, sembla que sí que aposta per la relació.
La pregunta és: i tu? Tens ganes de fer-la pública? Com et sents? Què voldries? Voldries esperar unes setmanes o vols compartir-ho ja?
Respont-te a tu primer i després ja aniràs pactant amb la teva parella per tal que tots dos us sentiu bé amb la decisió ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas