Encara sóc verge
Bones! Tot i que estic bé estant solter, m'agradaria molt tenir parella (noia). No sé, tenir algú amb qui compartir anècdotes i experiències més enllà d'una simple amistat és una idea que m'agrada. El fet és que tinc 21 anys cap a 22, i no surto mai de festa, només a l'estiu per les festes majors, però sempre estic al meu rotllo i ni se'm passa pel cap tirar-li la canya a algú.
He provat de fer-me tinder, però on visc no hi ha gaire gent, i tot i ficar-me que visc a barna no aconsegueixo fer ni un match (serà que estic trencat?, la gent amb la que em relaciono acostuma a dir que sóc atractiu, pero ja ni sé si ho diuen perquè em senti bé).
També esta el tema de que només m'he liat un cop, i va ser fa 3 anys, i segueixo sent verge. La veritat és que se'm fa incòmode ser l'únic verge dels meus coneguts. A part, quan vaig amb la colla de mon cosí (25-28 anys) sobint parlen de les últimes relacions sexuals que han tingut i quan em pregunten, per no fer el ridícul, m'invento alguna cosa. Un cop vaig arribar a dir que no recordava la meva primera vegada perquè anava molt borratxo. La veritat, no em sento orgullós per mentir, preferiria dir la veritat, però sé que se'n enriurien i passo.
Un altre detall, bastant important, és que el sentiment de frustració per seguir verge és cada cop més gran.
Per altre banda penso que les noies de la meva edat (fins i tot més petites) passen d'estar amb algú amb zero experiència, i cada cop tinc més assolit que em quedaré tal i com estic ara.
Agrairia molt un consell sobre com conèixer a noies més enllà de sortir de festa o fer-me un tinder, perquè a mi no em funciona.
I sobre el sentiment de frustració per seguir sent verge, què podria fer per no sentir-me així? La veritat és que tinc la sensació de que em quedo enrere i m'acomplexa una mica.
Espero que aquesta consulta li pugui servir a més gent, ja sigui més gran o més petita que jo.
Perdoneu pel parrafada que us he colat :(
Moltes gràcies per la vostra feina, de veritat <3
Laura Centellas

Hola,
Moltes gràcies per escriure'ns!
En primer lloc, dir-te que segur que la teva consulta ajuda a més d'una persona, per començar crec que hauríem de fer una lectura de com us tracteu entre amics, com és possible que sentis i sàpigues que els teus amics es riurien de tu si fossis sincer amb ells i els hi expliquessis que no has tingut relacions sexuals amb una altra persona...
Tandebò entenguessim que l'amistat no hauria d'incloure el judici i sí que hauria d'incloure el suport, l'escolta i el respecte... en fi... ens sap greu que no puguis sentir-te segur en aquest tema amb els teus amics.
Pel que fa a les ganes de voler conèixer a algú, potser algo que també a vegades ajuda és que els amics i les amigues ens puguin presentar a altres persones que puguin encaixar amb nosaltres. Els nostres amics i amigues ens coneixen i potser tenen alguna persona coneguda d'algun altre entorn d'on ens coneixen a nosaltres que pensin que potser encaixarieu... però si no pots explicar al teu entorn com et sents i què és el que t'agradaria es fa complicat... potser tens algun altre grup d'amics o algun amic o amiga amb qui sí puguis expressar com et sents...
Per la frustració, és lògic que quan volem una cosa i no la podem tenir al moment ens frustrem, és coherent.
Potser també podries donar-te temps per a poder aprendre com funciona la sexualitat femenina, NO des del porno, sinó desde lectures fiables i contrastades. Llibres que parlin de sexualitat femenina, de plaer femení... a part de poder explorar-te a tu a nivell individual per a conèixer-te més a tu mateix, per quan arribi el moment puguis ensenyar com t'agrada sentir i que si la noia amb qui comparteixis la sexualitat pugui expressar-se i explicar-te com li agrada a ella.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas