Síndrome de PGAD i treball
Hola, bueno la cosa es que des de fa anys tinc el síndrome de PGAD , fins ara no he tingut molts problemas ya que siempre ho he explicat xq crec que no es res que s'hagi d'ocultae, es un síndrome mes, la cosa ea que en atacs forts he arribat a pillar fins i tot marejos ( no es broma ) la cosa ea qie fa pic he comencat a treballar i em fa cosa dir-ho, me mare em diu que ho digui xq em pot pasar algo i la meva supervisora ha de saber q fer pero tinc por de que es llii la troca o em tractin malament
Que hauria de Fer ? Li dic a la meva supervisora ?
Laura Centellas

Hola!
Entenem la teva por a comunicar-ho al lloc de feina per por a possibles conseqüències... i també és cert que tens tot el dret a la intimitat en temes de salut.
Per això és important que puguis valorar per quin motiu (o amb quina finalitat) ho hauries de comunicar a la feina.
Aquest síndrome pot afectar-te en el teu dia a dia a la feina? Cal que les teves companyes (o la teva supervisora) sàpiguen actuar d'alguna manera en concret? Si creus que pot afectar en el teu desenvolupament laboral, potser és millor que ho comuniquis, per evitar ensurts i, sobretot, per assegurar-te que sabran actuar en cas que tinguis algun atac.
Fes-ho des de la naturalitat, exposa el teu síndrome i explica quines son les característiques. I veuràs com la reacció és més positiva del que penses.
Una abraçada
La Laura Centellas