Les meves "amigues"
Hi ha majoria de les noies que suposen ser les meves amigues però desde fa 2 anys o així ja han parat de mostrar interès pels meus problemes o simplement la meva vida en general, i a demés tampoc m'expliquen cap secret dels seus.
Aquest any ha arribat una nena nova i no para de ficar-se amb mi i amb el meu físic i cada vegada em cabreja més, i per una vegada que podia burlar-me d'ella com ella fa amb mi cada dia està fent un drama i ara tinc por de que si faig qualsevol cosa em jutjarà i em farà anar al carajo a demés que la meva família últimament està tenint alguns problemes i l'únic que em falta és que aquesta idiota m'arruini la vida.
Laura Centellas

Hola!
Ostres, doncs si aquesta persona s'està ficant amb tu reiteradament, potser hauràs de comunicar-ho a una persona adulta del centre per tal que obrin un protocol d'assetjament.
L'assetjament escolar és molt greu i és important detectar-lo. Si et fa sentir malament, si t'humilia o fa comentaris sobre el teu físic o sobre les teves capacitats... és important fer-ho saber.
Per altra banda, segurament tu també has de fer un treball per reconèixer les línies vermelles i analitzar els teus errors (si n'hi ha hagut) en aquesta relació amb aquesta nena.
Finalment, en relació amb les amistats, si sents que no et fan sentir estimada ni valorada per com ets, potser et toca viure una temporada d'obertura a altres persones. De conèixer i sortir amb altres entorns per veure altres maneres de relacionar-se i d'establir amistat mica en mica.
Sabem que no és fàcil, mica en mica...
Una abraçada!
La Laura Centellas