M’agraden els nois
Hola, m’agraden els nois i, de moment només ho sap la meva mare. Jo crec que estic preparat per donar el pas definitiu perquè ho sàpiguen el meu pare i germans i els meus amics. El problema és que el meu pare i un dels germans son molt tancats de ment i em fa por la seva reacció. Crec que ells no estan preparats per sentir-ho…
Referent als meus amics, crec que no hi hauria cap problema, però em fa por que arribi a veus del meu pare.
Laura Centellas

Hola!
Ens fa molta ràbia que a aquestes alçades encara hi hagi reaccions adverses a la comunicació de la nostra orientació sexual que, en el fons, és una expressió d'amor!
En fi, deixant de banda la crítica social i centrant-nos en tu, si tu sents que ha arribat el moment i tens ganes de dir-ho. Fes-ho! Mai hi haurà un moment perfecte, simplement hi haurà el moment. Si vols, parla'n amb la teva mare i que t'ajudi a preparar la conversa o que et doni eines per parlar amb el teu pare. Tens el suport de la teva mare i això ja et deu calmar, oi?
Des d'aquí t'animem a explicar-ho a persones de confiança, en deixar-te anar i confiar. Hi haurà persones que reaccionaran molt bé i d'altres que potser necessitaran una estona (o uns dies) per poder integrar aquesta informació. Però això és un problemes d'ells, no teu.
T'enviem tot l'amor del món des de tota la redacció del consultori!
Una abraçada!
La Laura Centellas