M’agrada un noi
Hola, porto parlant un temps amb un noi, de la meva edat. Parlem per xat per la distància, perquè vivim molt lluny l'un de l'altre, i la veritat és que la cosa va bé i portem parlant bastant de temps i jo la veritat és que m'agradaria, dir-li el que sento cap a ell i que m'agradaria provar de tenir alguna cosa amb ell. Però la veritat és que no sé com dir-li per què no estem a prop i per xat (paraules escrites) la veritat és que no sé com expressar-li això que jo li vull transmetre, perquè no puc veure la seva reacció ni res. I no ser com dir-li/fer-ho
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
Doncs si tens ganes de compartir amb ell el que sents, endavant! Ara caldrà trobar la formula en la que et sentis còmode.
Dius que voldries dir-li cara a cara o, com a mínim, poder veure la seva reacció. Així que des d'aquí et proposem que comenceu a tenir converses amb àudios, trucades, videotrucades... per anar agafant quotidianitat. I quan hagin passat alguns dies, llavors serà moment d'explicar-li.
Pots començar explicant què ha suposat ell per tu, recordant-li què t'agrada o admires d'ell i després dir-li el que sents. En aquest moment pots proposar-li que et contesti més endavant o que només volies que ho sabés.
i llavors... només caldrà esperar la seva reacció i veure cap a on evoluciona aquesta relació
Una abraçada!
La Laura Centellas