PAS
Holaa, no sé si soc una persona altament sensible. La meva consulta es per saber si hi ha algun lloc anònim, gratuït i on no hagi de posar les meves dades per saber-ho.
Últimament sento q potser sí oeor no em vull autodiagnosicar ja que no ho sé. I últimament sé que no tinc res a veure peor ns amb qui palrar que estic més desmotivada.
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per la teva consulta, entenem la teva necessitat de buscar respostes. A vegades necessitem un diagnòstic, una etiqueta, que ens faci sentir millor i que ens ajudi a entendre'ns a nosaltres mateixos, oi?
Actualment a nivell clínic no exiteix el diagnòstic de PAS i és important tenir-ho en compte. Ara mateix s'utilitza com a etiqueta explicativa d'una característica de la personalitat i ajuda a moltes persones a entendre el seu malestar i també les seves necessitats.
Et deixem el link de l'Associació Catalana de Persones amb Alta Sensibilitat per si et pot ajudar:
Tot i així, et recordem que, si tens algun malestar o patiment, és millor que ho puguis compartir amb un/a professional expert/a en salut mental per tal que et pugui ajudar.
Una abraçada
La Laura Centellas