Cor trencat per un no res
Hola! Us escric per a veure si em podeu ajudar...
El cas és que em vaig enamorar d'un amic que em va dir que lo nostre no funcionaria després de que em besés i no vam ser res. Li he volgut donar una oportunitat per ser amics perquè vaig creure que era bon amic i no el volia perdre i ara sembla que es preocupa per mi però el meu cap em diu que és per quedar bé amb mi i no sé què pensar...
Creieu que he fet bé de donar-li una oportunitat? Creieu que realment vol ser el meu amic? O ho fa veure?
Laura Centellas

Hola!
Des d'aquí sempre us recomanem que us centreu en les dades més objectives. Ja heu tingut un apropament i ell t'ha dit que no volia res més...
Així que hauràs d'acceptar aquest desamor. Sabem que fa mal i que a vegades veiem petites senyals que ens fan creure que potser canviaran els seus sentiments. Però generalment és una manera d'autoenganyar-nos per no assumir el dolor de no ser correspost.
Davant tot això, tu has de valorar si mantenir aquesta amistat t'ajuda o et fa més mal. A vegades necessitem prendre'ns un temps de distància per poder recuperar-nos i curar el cor. I després, ja mirareu si es pot recuperar l'amistat. Valora realment què necessites. Et va bé veure'l cada dia? T'ajuda o et fa mal?
Aquesta decisió és teva i és important que la prenguis serenament pensant què és el millor per tu.
Nosaltres continuem aquí,
Una abraçada!
La Laura Centellas